google-site-verification: google4bb2db8c83f418d5.html
top of page
חיפוש
אבנר שפיר, מנעולן בנימינה

הכספת לא נפתחת? פריצת כספות שקטה

אחד מהדברים המתסכלים ביותר הוא הרגע בוא אתם רוצים לגשת לתכולת הכספת שלכם ואתם מגלים שאין לכם איך לפתוח אותה...

הסיבות לכן שהכספת לא נפתחת מגוונות. החל מתקלה פשוטה כגון מפתח שאבד או סוללות שלא הוחלפו בזמן או אולי פשוט שכחתם את הקוד הסודי לפתיחה. הפתרון הוא לרוב פריצת כספות.


אך למסקנה אליה הגעתם שאתם צריכים לפרוץ את הכספת מצטרפת העובדה שאתם עומדים לחשוף את תכולת הכספת בפני גורם זר והרבה פעמים גם לאחר פריצת כספת יתכן ונצטרך להחליפה באחרת כי הפריצה גרמה נזק... אלא אם ביצעתם פריצה שקטה.


יש מספר סגנונות לפריצת כספות: פריצה שקטה, פריצה רגילה, פריצה אלימה.


פריצה שקטה – השיטה המקצועית ביותר של פריצת כספות. רק מומחים בעלי ידע וניסיון רב יכולים לתת מענה של פריצת כספת שקטה. אופן פתיחה זה של הכספת אינו כולל כלי עבודה כבדים ומסתמך בעיקר על הניסיון והמקצועיות של הפורץ. לעיתים רחוקות מהלך הפריצה כולל כלי עבודה עדינים, מינימליים. בתום תהליך הפריצה תוכלו להמשיך ולהשתמש בכספת מכיוון שלא נגרם לה נזק. שיטה זו של פריצה שקטה היא גם בעלת העלויות הנמוכות ביותר. לאופן פריצה זה יש את אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר. חשוב לציין כי אין הרבה מנעולנים מומחים בתחום זה של פריצה שקטה.


פריצה רגילה – פריצה זו מערבת כלי עבודה רגילים כגון מקדחה, פטיש, איזמל, ברוסקופ ועוד. למעשה בשיטה זו תוקפים את מנגנון הנעילה של הכספת ונמנעים מהפעלת מלכודת . הכספת נפרצת תוך גרימת נזק קטן יחסי. לעיתים ניתן לתקן את הכספת ולהשתמש בה שוב.


פריצה אלימה – פריצת כספות מסוג זה היא הנפוצה ביותר בקרב אלו שאינם בעלי ידע ויכולת בפריצת כספות. לאחר פריצה אלימה זו שמשחיתה כמעט לחלוטין את הכספת נצטרך לרכוש כספת חדשה. שיטה זו אינה מומלצת.


אם ברשותכם כספת שאתם צריכים לפתוח - הזמינו מנעולן פורץ כספות מומחה.

התקשרו כבר עכשיו לאבנר "מאסטר קי" 0508-522694


המנעולן של פרדס חנה, קיסריה, בנימינה והסביבה.



3 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comentarios


bottom of page